Forum Dyskusyjne
dla wszystkich!

U?ywki - Palenie herbaty

Dark Angel - 2006-11-22, 19:51
Temat postu: Palenie herbaty
Palenie herbaty, dla mnie to g?upota, ale niektórzy ludzie pal? sobie herbat? zamiast papierosów. Wed?ug mnie to ?a?osne. Co my?licie o tym "chorym" zjawisku?
Mkj - 2006-11-22, 20:00

:lol: <- taka byla moja reakcja jak przeczytalem temat, ale przypomnialem sobie, ze znam goscia, ktory sie zaciagal dymem z zapalek (czyli z siarki)... sa rozne odchyly, jak sie pali po 20 fajek na dzien too papierosy nie zadowalaja, wiec ludzie szukaja 'uatrakcyjnienia'... niech sobie robia co chce poki nie robia tego przy mnie. :)
Pica - 2006-11-22, 20:14

Ju? zakladalam temat o substytucie fajki. Herbaty nie pali?am,ale czu?am jak palili j? moi dwaj 12 -letni znajomi , straszny smród . Wychowawczyni im to skonfiskowa?a, podobnie? bardziej szkodliwe ni? papieros.
Eos - 2006-11-22, 20:28

Próbowa?am kiedy? pali? rumianek i to by?o najgorsze 20 sekund mojego ?ycia :lol:
Pica - 2006-11-22, 20:37

To cos jak palenie siana :roll: Ja uwa?am ?e to ohyda.
Eos - 2006-11-22, 20:38

Ohyda mo?e nie.
Ale g?upota.

Pica - 2006-11-22, 20:38

admin napisał/a:
niektórzy ludzie pal? sobie herbat? zamiast papierosów. Wed?ug mnie to ?a?osne
ja widzialam ze palili tylko z powodu braku fajek, a tak to nie wiem... :roll:
Fantasia - 2006-11-23, 11:41

To strasznie ?mierdzi i w ogóle jest niefajne... Nie wiem po co rodz? si? ludziom w g?owach takie pomys?y ;/ Moi znajomi kiedys próbowali ale podono mo?na si? tym udusuic jak si? nie umie robi? tego odpowiednio...
jaco - 2006-11-23, 15:57

Aneta napisał/a:
ja widzialam ze palili tylko z powodu braku fajek, a tak to nie wiem...

tylko poco? w herbacie nikotyny niema wiec raczej przy braku fajek nie pomoze

Mkj napisał/a:
jak sie pali po 20 fajek na dzien too papierosy nie zadowalaja, wiec ludzie szukaja 'uatrakcyjnienia'...

?? ??
papierosy to nie dragi, nie potrzebujesz "nowych doznan". niema opcji zeby niezadowolaly poprostu z czasem palisz coraz wiecej. pozatym jesli palisz nalogowo to nic ci fajki nie zastapi bo niema nikotyny(np. herbata)

?abka - 2006-11-23, 17:29

Jak dla mnie g?upota i to ca?kowita. Nie wiem ja tego nie próbowa?am i nie spróbuje bo i po co? :P
Voyage - 2006-11-23, 20:17

admin napisał/a:
niektórzy ludzie pal? sobie herbat? zamiast papierosów.

pierwsze s?ysz?, ale bardzo oryginalny sposób heh

Aska1708 - 2007-01-15, 13:06

pamietam jak moi koledzy próbowali palic herbate,ale na szcz??cie zrezygnowali po pierwszym machu,dla mnie to te? g?upota z samych opowiada? w ?yciu bym tego nie zapali?a
Blanca - 2007-01-15, 19:23

Te? kiedy? próbowa?am ;\ nic przyjemnego.
admin napisał/a:
niektórzy ludzie pal? sobie herbat? zamiast papierosów.

Bo moze ich nie sta? na fajki ? :| :lol:

kubek - 2007-03-10, 10:43

Z tego co zas?ysza?em z nadzianego przygodami ?ycia mojej babci to palenie herbaty jest szkodliwe (nawet gorzej od papierosów), wiec zdecydowanie polecam Skuna!! (kurde jak trudno pisa? z tym altem ;) )
lovv - 2007-03-25, 21:56

hahahaha ;DD
ta pali?am.
noo ale to by?o w stanie wysokiej nietrze?wo?ci i pali?am z kumpel? bo faz? mia?y?my.
ze 3 lata temu to by?o.
nawet nie pamietam jak smakowa?a ;'pp

Mószka - 2007-03-25, 22:15

Palenie herbaty-najgorsze ?wi?stwo jakie w ?yciu próbowa?am :P Te? by?am pod wp?ywem alko. Nie wspominam tego mi?o :P
Ruda - 2007-03-26, 21:29

A ja trafi?am na to forum, w?a?nie wpisuj?c w google "palenie herbaty" :D
Nigdy nie próbowa?am, ale ciekawi mnie to. Raczej my?la?am, ?e to co? przyjemnego, ale widz? same nie-zach?caj?ce wypowiedzi;)

zapominalska - 2007-03-27, 23:57

eee... ?e jak? xDDD herbat?? ja my?la?am, ze to si? pije :P

nie no tak na serio, to czemu nie ^^ jak komu? smakuje. malinowa, albo co? xD na pewno nie truje tak jak fajki. poza tym, co kto lubi.

Aerie - 2007-04-16, 22:50

Pami?tam, ?e gdy by?am ma?a zrobi?am co? takiego :)
G?upota, nie wiem jak kto? starszy mo?e co? takiego pali?.

Herbat? zdecywodanie wol? pi? :)

JANKA - 2007-05-05, 20:27

Teraz ja tez ju? wiem ze to paskudne ale wiecie jak sie pozbyc zapachu. Szybko.
celcia 15 - 2007-06-23, 10:50

a ja b?d? inna :P pale herbat? i wcale nie widz? w tym nic okropnego :? wystarczy jedna guma i ju? si? nie ?mierdzi. lubi? to i tyle.najlepsza jest liptona... :P

ale papierosy???NIGDY!!!

Blanca - 2007-06-23, 11:27

Ju? fajki s? lepsze od palenia herbaty.
celcia 15 - 2007-06-23, 13:29

mo?e dla ciebie dla mnie fajki wal? jak cholera.ale to kwestia gustu :|
Eos - 2007-06-23, 16:47

Blanca ma racj?, tyto? palisz przez filtr, a herbaty nie. I ca?y smog z bibu?ki, który notabene jest najbardziej szkodliwy, trafia pro?ciutko do p?uc.
celcia 15 - 2007-06-23, 19:38

a ja wlasnie pal? przez wat?.robie sie to bardzo prosto. taki filtr domowej roboty
Pica - 2007-06-23, 21:14

Herbata ma jeszcze jedn? wad?, ju? nie chodzi o filtry...Herbata podczas spalania wydziela ró?ne szkodliwe toksyny. To ju? papierosy s? ju? ?e tak powiem ''zdrowsze''....
shame - 2007-09-18, 21:36

O BoSzzz... Pali? herbate ?? Przecie? to Si? pij? !! Normalnie maSakra... ;/ Ciekawe czym Si? ujara? ten co to wymy?li?... 8)
Andrzej Baczko - 2012-12-05, 16:19

Papierosy to papierosy ?adna herbata ich nie zast?pi nie wiem dlaczego oni to pal?.
spawroc - 2013-04-12, 11:29

Co jak co, ale palenie herbaty to wg mnie ju? lekka przesada.
wolter - 2013-04-16, 08:18

Pami?tam czasy palenia herbaty okropie?stwo i ten zapach pal?cej si? kartki z zeszytu.
Nagato - 2013-08-23, 12:36

Palenie jest w ogóle dla s?abych i g?upich ludzi. Sami idioci pala papierosy. Nienawidze wszystkiego co mo?na pali? ( i nie my?lcie teraz ?e nienawidze herbaty). Ludzie którzy pal? s? dla mnie bezmy?lnie g?upi. do tego okropnie samolubni. Pal?c przy znajmowych nara?aj? ich na takie same beznajdziejne i g?upie niebezpiecze?stwo. Jak ja okropnie nienawidze wszelkich papierosów, narkotyków i wsyzstkich innych u?ywek. "Chodz zapalimy sobie skr?ta" wow a? wam zazdroszcze, ?e sie dymicie na swoj? ?mier?. bardzo m?drze.
kacpernadalczyk - 2013-08-29, 14:34

Najlepiej to nic nie bra?, a od fajek to ?mierdzi si?, ja jako niepal?cy jestem wyczulony na ten zapach
marlon - 2013-09-19, 17:57

Znam kilka osób, które pal? herbat? gdy np po imprezie nie maja papierosów, a do sklepu daleko. Ogólnie gdy nie ma fajek, a maja ochot?. Dla mnie jaka? totalna ?enada. S?abo brzmi i s?aby pomys?, tak jak palenie czegokolwiek.
rawgor - 2013-09-20, 17:00

Palenie herbaty? Przecie? to nic nie daje, lepiej zaparzy? ;d
deborka - 2013-10-18, 14:09

Jako? nie mog? sobie wyobrazi?, ?e mia?abym pali? herbat?. Moi znajomi raczej te? tego nie robi?.
alanbednarz - 2013-10-22, 14:12

Herbata jest do picia, koniec kropka :)
diabelny - 2013-11-03, 13:12

Znam ludzi, którzy s? tak przyci?ni?ci brakiem fajek, ?e zapal? cokolwiek ;) .

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group