Przesunity przez: Krystyna 2006-09-24, 12:38 |
[ Muzyka] Wasi ulubieńcy |
Autor |
Wiadomo |
famme
Doczy: 25 Maj 2007 Posty: 235
|
Wysany: 2007-05-27, 18:49
|
|
|
1. John Coltrane
2. Miles Davis
3. Red Hot Chili Peppers
4. Tori Amos
5. Dżem |
|
|
|
|
Kya
Imi: Magda
Wiek: 35 Doczya: 27 Maj 2007 Posty: 2516 Skd: Kraków
|
Wysany: 2007-05-27, 20:31
|
|
|
Aaaaa!!! nie wymieniłam mojej ukochanej Christiny! <posypuje głowę popiołem> to chyba jedna z najlepszych wokalistek! |
|
|
|
|
annoth
slave
Imi: Łukasz
Wiek: 34 Doczy: 30 Sty 2007 Posty: 2683 Skd: Sanok
|
Wysany: 2007-05-28, 17:48
|
|
|
famme napisa/a: | 2. Miles Davis |
No proszę... mistrz Miles... nie spodziewałem się. |
_________________ "W annoth'u (...) najbardziej denerwuje mnie jego annothowatość."
mjuzik
Eos napisa/a: | Ech, te baby... gupie . |
|
|
|
|
|
Pica
Doczya: 28 Maj 2006 Posty: 2731
|
Wysany: 2007-05-28, 19:07
|
|
|
Teraz to ja wam napiszę moje obecne 5 top wg tego co widzę na last.fm
1 . The Cure
2. Maanam
3. Deep Purple
4. Joy Division
5 . Marie Fredriksson [ nieodłącznie.. ] |
|
|
|
|
aariciao [Usunity]
|
Wysany: 2007-05-29, 16:38
|
|
|
1. Bon Jovi - te stare Bon Jovi--> lata 80 (moje ulubione lata muzyki rockowej), kiedy mieli wielkie czupryny i śpiewali dużo dobergo rocka (& rolla);
2. U2 - za to że są orginalni, za muzykę w którą wkładają serce, za Bono, The Edge, Larego i Adama którzy są poprostu cool i za ich angaż w inne sprawy...;
3. Led Zeppelin - za to co wnieśli do rocka, za orgilanlość Jimmiego Page, za teksty, głos i charakter Roberta Planta, za pasje z jaka Bonzo walił w dramy i Jonsiego za trzymanie ich w kupie i za harfe ;
4. Eric Clapton - za jego miłośc do gitary, za to że zrezygnował z elektryka żeby grać na akustyku;
5. Quenn - za głos Friedego - nie ma lepszego i za ciekawe kompozycje muzyczne
a tak po za tym: Métisse, Rolling Stones, Perfect,T-love, Aerosmith, Tori Amos, Placebo, Deep Purple, Steve Vai, Yngwie Malmsteen, Joe Satriani, The Cure, Alice Cooper, Pink Floyd, Rainbow, Guns n' Roses, Gary Moore, Amel Bent, Red Hot Chili Peppers, Goo Goo Dolls i dużo innych których nie moge sobie teraz przypomnieć |
Ostatnio zmieniony przez aariciao 2007-05-29, 16:40, w caoci zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Achti
Imi: Marcin
Wiek: 30 Doczy: 10 Sty 2007 Posty: 358 Skd: Wrocław
|
Wysany: 2007-07-07, 21:31
|
|
|
Sakura napisa/a: | Hmm ... 5 ulubionych zespołów to : Tokio Hotel , Nena , Rammstein, Nightwish , Green Day |
Muszę powiedzieć że to bardzo ciekawe zestawienie...
Ulubione pięć?
Nightwish, Within Temtation, Era, Tarja Turunen, Therion i Nightwish XD
Szczerze mówiąc to ostatnio słucham wyłącznie Nightwisha. Nektar dla duszy. |
|
|
|
|
Al
Imi: Ala
Doczya: 24 Maj 2007 Posty: 71 Skd: Kraków
|
Wysany: 2007-07-07, 21:43
|
|
|
1. Fort Minor- ostatnio koocham<3
2. Panic! At the disco
3. Rh+
4. The Red Jumpsuit Apparatus
5. Happysad |
_________________ Pinky:Hej Móżdżku, co będziemy robić dziś wieczorem?
Mózg:To co zwykle Pinky, to co zwykle. Spróbujemy opanować świat !
'..śnią od lat, jak zdobyć, jak zdobyć cały świat, świat, świat, świat świat..' |
|
|
|
|
mak
I can do the twist:D
Imi: tomek
Wiek: 34 Doczy: 26 Maj 2007 Posty: 56 Skd: canalos
|
Wysany: 2007-07-08, 15:13
|
|
|
1.T. Love
2.Kult
3.Miles Davis
4.ksu
5.Para wino |
_________________ Księżyc coś kracze, wrona blaskiem lśni
Zawsze znajdę milionera, co przerzuci węgiel mi |
|
|
|
|
Allure [Usunity]
|
Wysany: 2007-07-08, 15:22
|
|
|
1. Muse
2. The All American Rejects
3. My Chemical Romance
4. Panic! At The Disco |
|
|
|
|
Zaheel
Boski prototyp - mutant
Doczya: 10 Sty 2007 Posty: 1675 Skd: z Nibylandii
|
Wysany: 2007-07-15, 19:02
|
|
|
Moi ulubieni muzycy zmieniają się ciągle, ale jest kilku takich, których zqawsze mogę słuchać. Mam się ograniczyć do pięcu...
Po pierwsze Placebo - ich muzyka jest bardzo specyficzna. Molko jesty zdrowo szurnięty, ale te teksty i muzyka
Po drugie Stare Dobre Małżeństwo - balsam dla duszy, szczególnie po męczącym dniu. Pozatym te wiersze Stachury...
Po trzecie wszystkie piosenki z musicalu "Tanice Wampirów" w reżyserii Polańskiego. Mają w sobie trochę magii, oddają atmosferę. Jednym słowem uwielbiam
Po czwarte Strachy na Lachy - utwory są czasami troche pokręcone, ale w końcu wychodzi, że wszytsko trzyma siekupy. Pozatym ta muzyka...
Po piąte Three Days Grace poznałam niedawno, dość niemiło mi się niektóre utwory kojarzą, ale mimo wszytsko słucham namiętnie.
Więcej grzechów nie pamiętam. |
_________________ ''To rewolwer w twojej kieszeni, czy po prostu przyjemnie ci mnie widzieć?"
"Rzeczywistość jest wynikiem braku alkoholu" |
|
|
|
|
Eos
boska jak diabli
Imi: Justyna
Wiek: 34 Doczya: 14 Lis 2006 Posty: 3112 Skd: Łódź
|
Wysany: 2007-07-15, 19:19
|
|
|
No więc przyjmę sobie inną klasyfikację. Według muzyki. Nie sposób wcisnąć mi 5 naj naj zespołów, nie sposób je nawet porównywać.
1. Kaczmarski/SDM/Turau
2. King Crimson/Emerson, Lake & Palmer/ Pink Floyd/Led Zeppelin/Queen
3. Kult/Perfect/Lady Pank/KDZKPW/Republika
4. RHCP/Depeche Mode/John Frusciante/Pearl Jam/Placebo
5. Bjork/Sigur Ros/The Dresden Dolls
6. Manson/Nine Inch Nails/Velcra/Guano Apes/Iron Maiden/Lacuna Coil
7. Sex Pistols/999/Ramones/The Clash/Buzzcocks
8. Era/Enigma/Enya/Celtic Woman
Teraz jest uczciwie |
_________________ Oceniaj mnie, niech jad strumieniami leje się! |
|
|
|
|
Judith
Wiek: 34 Doczya: 30 Mar 2007 Posty: 386
|
Wysany: 2007-07-15, 21:03
|
|
|
Ja kocham Rivwerside i sa u mnie zdecydowanym numerem 1!
Później Creed, Myslowitz, PF, RHCP, Wolfmother, SDM, Genesis, Oasis, Ozzy, Nightwish...itd... |
_________________
Ludzie dzielą sią na trzy grupy: na tych, co umieją liczyć i na tych, co nie umieją.
Dobry Bóg stworzył liczby naturalne. Inne są dziełem człowieka. L. Kronecker |
|
|
|
|
biedak
Wycierajka
Wiek: 34 Doczy: 16 Lip 2007 Posty: 28
|
Wysany: 2007-07-16, 17:32
|
|
|
Iced Earth
Slayer
Sepultura
SOAD
Piątego trudno mi ustalić |
_________________ This is War
I Lie Wounded on Wintery Ground
With Hundred of Corpses around
Many Wounded Crawl Helplessly around
On the Blood Red Snowy Ground
War |
|
|
|
|
Madame Bovary
Inspiracją być!
Imi: Justyna
Doczya: 07 Maj 2007 Posty: 447 Skd: Kraków
|
Wysany: 2007-07-16, 19:41
|
|
|
Zaktualizuję mój gust muzyczny:
Leningrad Cowboys
Poets Of The Fall
Panic! At The Disco
Korn
My Chemical Romance |
_________________ O, cieniu mów,
Gdzie kraj mych snów –
Mów, gdzie jest Eldorado? |
|
|
|
|
Emmari
wykrzyknik
Imi: Marta
Wiek: 32 Doczya: 30 Gru 2006 Posty: 578 Skd: wziąć na wino?
|
Wysany: 2007-07-21, 12:22
|
|
|
1) Kult / Kazik / KNŻ / El Dupa / Buldog
2) Armia / Pneuma
3) SOAD / Iced Earth / Evanescence
4) Perfect / KDZKPW / Lady Pank / Republika / OZ
5) Pidżama / Happysad / Hey / SDM
Chyba sprawiedliwie.
Jeszcze Anię Dąbrowską chciałam wstawić, ale w sumie lubię tylko kilka piosenek, to się nie będę afiszować, że popu słucham, nie? |
_________________ "Nie boję się obietnic
Nie lękam się zazdrości
Nie dbam o nagrody
Kpię z przyzwoitości"
Akurat - O dziewiątce
"jedna Miłość-jeden Bóg-jeden cel" |
Ostatnio zmieniony przez Emmari 2007-07-21, 12:25, w caoci zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|